AUTOSTRĂZI
- Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni; 2016 – 2020; 1.129 milioane €
- Târgu Mureş – Târgu Neamţ; 2016 – 2026; 2.942 milioane €
- Braşov – Bacău; 2021 – 2026; 1.845 milioane €
DRUMURI EXPRES
- Bacău – Paşcani; 2016 – 2020; 388 milioane €
- Focşani – Bacău; 2016 – 2020; 428 milioane €
- Paşcani – Suceava; 2016 – 2020; 289 milioane €
- Suceava – Siret; 2021 – 2024; 196 milioane €
- Suceava – Botoşani; 2028 – 2031; 124 milioane €
- Bacău – Piatra Neamţ; 2028 – 2031; 239 milioane €
CĂI FERATE
- Focşani – Roman; 2016 – 2019; 588 milioane €
- Paşcani – Dărmăneşti; 2021 – 2025; 284 milioane €
- Roman – Iaşi; 2021 – 2025; 527 milioane €
- Ilva Mică – Suceava; 2025 – 2030; 687 milioane €
Între proiectele de electrificare și modernizare căi ferate se află şi traseul Dărmăneşti – Vicşani; 2021 – 2025; 57 milioane €. Sunt şi proiecte de modernizare căi ferate cu valoare economică, proiecte de modernizare căi ferate turistice, dar nu cuprind trasee din RNE. În schimb la capitolul cale ferată cu viteză sporită, orar cadențat și servicii feroviare apare traseul Paşcani – Iaşi; 2016 – 2017; 25 milioane €.
AEROPORTURI
- Bacău: 2016 – 2018; 66 milioane €
- Iaşi: 2022 – 2024; 102 milioane €
- Suceava: 2024 – 2027; 37 milioane €
MULTIMODALE (*)
- Bacău: 2016 – 2017; 21 milioane €
- Iaşi: 2022 – 2025; 34 milioane €
- Suceava: 2022 – 2023; 21 milioane €
(*) Noduri de transport cu multiple modalităţi de infrastructură – rutiere, feroviare, navale şi aeriene
Acest document, catalogat ca fiind “strategic”, “prezintă cadrul general de dezvoltare a infrastructurii de transport, sursele de finanţare, strategia de implementare a proiectelor, precum şi asigurarea activităţii de întreţinere şi reparaţii curente până în anul 2030”. (M. CONSTANTINESCU)