Astfel, “12% dintre produsele analizate au în conţinut 3 E-uri; 16% au în conţinut 4 E-uri; 28% dintre produsele analizate au în conţinut 5 E-uri; 20% au în conţinut 6 E-uri; 12% dintre produsele analizate au în conţinut 7 E-uri; 4% au în conţinut 9 E-uri; 4% dintre produsele analizate au în conţinut 10 E-uri; 4% au în conţinut 16 E-uri. Aditivii alimentari identificaţi sunt: E100, E150, E150c, E150d, E160, E160a, E160b, E163, E202, E300, E322, E330, E331, E401, E407, E410, E412, E415, E440, E442, E466, E471, E476, E500, E621, E1404”, potrivit InfoCons.
Valorile nutritionale sunt menționate pe etichetă în cazul tuturor produselor analizate: valoarea energetica este cuprinsă între 85 – 355 kcal/100g, iar glucidele au o valoare cuprinsă între 21 – 40.7 g/100g:
Au fost analizate mărfuri de la 6 producători/furnizori/distribuitori: Mega Image SRL, Unilever South Central Europe SA, Auchan, Kaufland, SC Lidl Discount SRL, SC Betty Ice SRL.
Mărcile cuprinse în studiu au fost: Ballino, Ecorino, Gelatelli, Delhaize, Betty Blue, Auchan, Kaufland, BIG MILK, Napoca, Algida, Calippo, Magnum, Push up, Solero. (ZCH NEWS)