romsilva 2Periodic, Direcția Silvică Neamț surprinde prin inițiative care îmbină promovarea companiei prin activități comerciale de succes. Este o cale de a arăta și alte fațete ale activității lucrătorilor silvici, totul bazat chiar pe produse pe care le oferă ocoalele. Biroul Comercial a avut inițiativa, a ales numele campaniei, „Green Friday”, angajații ocoalelor au contribuit din plin și totul s-a încheiat cu un succes deplin.

Locul de desfășurare a fost ales chiar la sediul Direcției Silvice din Piatra Neamț, unde în perioada 21-23 noiembrie au fost comercializate produsele proprii, precum  păstrăv viu, miere de albine și puieți ornamentali.

Oferta a atras nenumărați cumpărători, atât datorită prețurilor promoționale, calității recunoscute a produselor silvice tradiționale, cât și datorită profesionalismului de care a dat dovadă întreaga echipă implicată.

„Super peștișorul, mierea, designul & TOTUL !!!!! Sincere felicitări dvs. & întregii echipe, sunteți minunați!” – este doar unul din nenumăratele feed-back-uri primite în cele trei zile ale campaniei. Se remarcă faptul că inițiativa Direcției Silvice Neamț a fost extrem de bine primită de clienți, care au apreciat atât calitatea produselor cât și faptul că exista garanția că acestea au fost  crescute/cultivate în condiții care garantează lipsa oricăror chimicale, în cazul celor alimentare.

Campania „Green Friday” și-a atins toate țintele. A făcut cunoscute o parte din produsele specifice, dar, mult mai important, a atras un mare număr de consumatori, care s-au convins că au în personalul silvic niște parteneri. Fără a fi prioritar, nu poate fi ignorat nici aspectul financiar, campania fiind o reușită și pe acest plan.( ZCH)

 

 

Articolul precedentUn localnic din Costișa a murit după ce a fost spulberat de o mașină
Articolul următorUn bărbat intoxicat cu fum din cauza unei oale
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.