Periodic, Direcția Silvică Neamț surprinde prin inițiative care îmbină promovarea companiei prin activități comerciale de succes. Este o cale de a arăta și alte fațete ale activității lucrătorilor silvici, totul bazat chiar pe produse pe care le oferă ocoalele. Biroul Comercial a avut inițiativa, a ales numele campaniei, „Green Friday”, angajații ocoalelor au contribuit din plin și totul s-a încheiat cu un succes deplin.
Locul de desfășurare a fost ales chiar la sediul Direcției Silvice din Piatra Neamț, unde în perioada 21-23 noiembrie au fost comercializate produsele proprii, precum păstrăv viu, miere de albine și puieți ornamentali.
Oferta a atras nenumărați cumpărători, atât datorită prețurilor promoționale, calității recunoscute a produselor silvice tradiționale, cât și datorită profesionalismului de care a dat dovadă întreaga echipă implicată.
„Super peștișorul, mierea, designul & TOTUL !!!!! Sincere felicitări dvs. & întregii echipe, sunteți minunați!” – este doar unul din nenumăratele feed-back-uri primite în cele trei zile ale campaniei. Se remarcă faptul că inițiativa Direcției Silvice Neamț a fost extrem de bine primită de clienți, care au apreciat atât calitatea produselor cât și faptul că exista garanția că acestea au fost crescute/cultivate în condiții care garantează lipsa oricăror chimicale, în cazul celor alimentare.
Campania „Green Friday” și-a atins toate țintele. A făcut cunoscute o parte din produsele specifice, dar, mult mai important, a atras un mare număr de consumatori, care s-au convins că au în personalul silvic niște parteneri. Fără a fi prioritar, nu poate fi ignorat nici aspectul financiar, campania fiind o reușită și pe acest plan.( ZCH)