reclama autocenter

Primarul-Laurentiu-Leoreanu

Până la finele acestui an, romașcanii care vor avea nevoie de cazier judiciar ar putea scăpa de un drum la Piatra Neamț, acolo unde se află singurul ghișeu de lucru cu publicul din județ. Autoritățile locale pun umărul pentru găsirea și amenajarea unui spațiu, astfel încât cazierele să poată fi ridicate de la Roman. “Săptămâna trecută, m-am întâlnit cu reprezentanții Poliției Județene, la întâlnire fiind prezent și comandatul Poliției Roman – comisarul Dragoș Bălău. Discuțiile au vizat amenajarea unui spațiu pentru a aduce Serviciul de eliberare a cazierelor la Roman. După ce am rezolvat eliberarea buletinelor și pașapoartelor la Roman, ne dorim creșterea serviciilor aduse romașcanilor și prin acest nou punct creat. Până acum, se puteau depune solicitări la Roman, dar se trimiteau și prelucrau la Piatra Neamț, iar mai apoi se întorceau. În acest mod, romașcanii nu vor mai fi puși pe drumuri. Urmează ca cei de la Poliție să întocmească un plan strategic și să se găsească soluții pentru ca acest serviciu să funcționeze la Roman”, a declarat primarul Laurențiu Leoreanu. Ghişeul de lucru cu publicul din Piatra Neamţ functionează astfel: luni, marţi, miercuri şi joi, între orele 8,30 – 12 şi 14 – 16 și vineri între orele 8,30 – 12. Totuși, noul punct de lucru ar trebui să vină și cu dotarea de personal necesară. Un exemplu este Serviciul de Evidență Informatizată a Persoanei, care deservește Romanul și cele 26 de comune arondate, și care, cu 11 angajați, nu face față solicitărilor. Dacă într-o săptămână normală de lucru se procesează circa 380 de cereri pentru eliberarea de cărți de identitate, în ultimele două săptămâni – dată fiind și venirea acasă a celor care lucrează în străinătate – numărul cererilor a atins cifra de 1.088 pentru două săptămâni de muncă. (C. MATEI)

Articolul precedentCUVÂNT DE ÎNVĂŢĂTURĂ SPIRITUALĂ AL ZILEI
Articolul următorEPOCA DE PIATRA NEAMȚ