Referitor la articolul publicat în ziarul dvs. în data de 13.02.2013, vă comunicăm că:

 – Pentru contractul “CS1 – Asistenţă tehnică pentru Managementul proiectului şi întocmire documentaţii pentru contracte lucrări prioritatea II” a fost achitată suma de 8.106.819,19 lei pentru activităţi îndeplinite (ex: întocmire studii topografice şi geotehnice, documentaţii pentru obţinerea avizelor, întocmirea proiectelor tehnice şi a documentaţiilor de atribuire pentru cinci contracte de lucrări care au fost publicate pe SEAP,  publicitate, etc.) conform contractului semnat.

 – În procesul achiziţiilor publice a fost aplicată legislaţia în vigoare, procesul fiind derulat transparent cu implicarea directă a tuturor autorităţilor cu competenţe de reglementare şi control, respectiv ANRMAP, UCVAP, CNSC.

Precizăm că suma de 571.399,84 lei, reprezintă corecţie preventivă aplicată de autoritatea competentă şi a fost cuantificată în conformitate cu Anexa 1 la OUG 66/2013. La data prezentei, în cauză există o “suspiciune” şi nu o certitudine asupra vreunei posibile încălcări a prevederilor legale.

De altfel acelaşi act normativ prevede că, în situaţia în care suspiciunea nu se confirmă, AM POS Mediu va proceda la rambursarea integrală a sumelor reţinute în contul corecţiei

 – În vederea analizei posibilităţii reducerii preţului apei, Compania Judeţeană APA SERV SA a solicitat specialişti din cadrul Consiliului Judeţean pentru a face parte din comisia instituită în cadrul Companiei în acest scop. Până în momentul de faţă, demersul a rămas fără răspuns.

Strategia de tarifare a apei a fost aprobată de Consiliul Judeţean, face parte integrantă din Contractul de delegare a serviciilor şi este prevăzută în anexa la Contractul de Finanţare semnat cu Ministerul Mediului şi Pădurilor în 28.03.2011.

Articolul precedentTârg de antichități de la Galleria Mall
Articolul următorSâmbătă şi duminică, la Colegiul „Rareş”:„Dragonul de aur”