0:00

Din ianuarie, angajări noi la Primăria Roman, ZCH NEWS - sursa ta de informații

Primăria Roman organizează, pentru începutul de an 2014, două concursuri pentru angajarea a unui șef de birou și a unui consilier juridic. Postul vacant de conducere de șef birou II este încadrat la Biroul de stare civilă din cadrul Direcției Locale de Evidență a Persoanelor. Pentru a participa la concurs, cei interesați trebuie să aibă studii superioare și o vechime de minim doi ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice. Postul vacant de consilier juridic I debutant este încadrat la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Roman, condiția pentru angajare fiind aceea ca aceia interesați să aibă studii superioare în domeniul științelor juridice. Pentru ambele posturi, pe lângă actele necesare la orice angajare, candidații trebuie să atașeze la dosar și o declarație pe proprie răspundere sau adeverința prin care să se ateste că nu au desfășurat activități de poliție politică.
Dosarele de înscriere trebuie depuse până cel târziu 6 ianuarie 2014, la orele 16, la camera 20 din Primăria Roman. Concursul pentru postul de șef birou va avea loc pe 21 ianuarie, la ora 10, în timp ce interviul va avea loc pe 23 ianuarie. Concursul pentru ocuparea postului de consilier juridic are loc pe 28 ianuarie 2014 – proba scrisă, iar interviul se va susține pe 30 ianuarie.
(C.M.)

Articolul precedentCasa Speranței – adăpost pentru oamenii străzii
Articolul următorȘtefan așteaptă Cupa Ligii