De vineri, 1 mai, documentele necesare pentru obţinerea şomajului tehnic vor fi transmise prin registratura electronică pusă la dispoziţie de Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, precizează Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale (MMPS), într-un comunicat de presă. Platforma poate fi accesată AICI.

“Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidenţă mai bună a actelor transmise şi va facilita accesul la formularele ce trebuie completate. De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent, pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizaţia solicitată şi vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP, etc. Menţionăm că prin aplicaţia aici.gov.ro vor fi transmise atât documentele pentru plăţile făcute prin Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), cât şi pentru cele care sunt gestionate de Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (ANPIS)”, potrivit sursei citate. (M.C.)