0:00

Cum să te promovezi corect ca instalator şi ce soluţii să alegi?, ZCH NEWS - sursa ta de informațiiDacă vrei să te promovezi ca instalator şi să te impui pe piaţa de profil, ai nevoie cu siguranţă de o prezență solidă în mediul online. Atunci când cauţi de exemplu “instalator Bucureşti” vei vedea care sunt instalatorii din zonă în funcţie de căutările locale. Pe lista asta trebuie să te afli şi tu. Toate acestea apar în rezultatele căutării locale, dar vei vedea că niciun instalator  nu se diferențiază clar de altul. În timp ce instalatorii pot fi experți atunci când vine vorba de repararea țevilor sparte și de desfundarea canalelor de scurgere, mulți nu reușesc să își vândă corect serviciile. Sunt mai multe soluţii la care poţi apela în acest sens.

Mesterilocali.ro – promovarea pe o platformă special dedicată

Aşa cum am spus, sunt mulţi instalatori care apar pe internet însă ei nu se diferenţiază bine unii de ceilalţi. Apelând la Mesterilocali.ro poţi fi listat cu uşurinţă alaturi de alţi concurenţi ai tăi, în primele poziţii pe motorul de căutare şi te vei diferenţia foarte uşor de ei prin informaţiile pe care le prezinţi, dar şi prin sistemul de recenzii, care te va ajuta să fii mai atractiv în ochii potenţialilor clienţi, în funcţie de recenziile primite. În plus, nu este necesar să mai ai un site web având o pagină pe această platformă, iar dacă alegi să te prezinţi pe mai multe canale te vei distinge mai uşor de concurenţă.

Construieşte-ţi un brand solid

Nu poți remedia o problemă sanitară fără instrumente și nu poți construi o afacere fără o marcă. Construirea și fundamentarea mărcii tale sunt esențiale pentru succes și conștientizare locală. Defineşte foarte bine serviciile tale în domeniul instalații sanitare, precizând în mod clar ce faci diferit faţă de alţi specialişti și creează o propunere de preţ atractivă şi un raport între costuri şi calitate foarte bun. Brandul tău trebuie să fie consecvent peste tot – de la printuri la marketing digital. Liniile directoare de marcă, un set de standarde pentru proiectarea documentației, a semnalelor utilizate în mediul online şi offline și oricare altă formă de identificare a mărcii, vor contribui la asigurarea coerenței.

SEO Local

Când vine vorba de clasamentul pe motoarele de căutare, fiecare companie se străduiește să fie numărul 1. Ceea ce mulți nu realizează este că, datorită algoritmului personalizat Google, cele mai bune rezultate de căutare organică (pentru căutările legate de servicii) tind să fie companii listate pe hărți Google.

Pentru a îţi asigura locul în pachetul local, conținutul de pe site-ul tău web trebuie să fie specific regiunii de servicii și să îţi arate în mod consecvent numele, adresa și telefonul. Pe lângă site-ul tău, aceste informații ar trebui să fie listate și pe Google My Business. De asemenea, ar trebui să incluzi toate serviciile pe care le oferi în zonă. De exemplu, dacă eşti instalator Bucuresti spune ce servicii prestezi în capitala şi în ce zone ale acesteia activezi. Dacă eşti instalator Timişoara spune unde în acest oraş lucrezi. Acest lucru te va ajuta să domini în căutările mobile și să obții recenzii pozitive care te vor ajuta să te distingi de mulțime.

Dacă apelezi la Mesterilocali de seo-ul local se va ocupa întreaga echipă din spatele acestei platforme deci nu trebuie să îţi mai faci şi tu griji în sensul acesta.

Crează materiale video

Videoclipurile sunt un instrument eficient de marketing pentru instalații sanitare, deoarece pot fi plasate pe site-ul tău web, în înregistrări locale, pe rețele sociale, în anunţurile pentru căutare plătită și multe altele. Videoclipurile sunt o modalitate excelentă de a îţi implica publicul și de a furniza informații relevante. Crează videoclipuri simple  pentru probleme minore, cum ar fi o chiuvetă înfundată. Poţi să le  oferi clienților sfaturi pe care le pot aplica singuri pentru probleme cu adevărat minore.  Explică de exemplu cum funcţionează sistemul de încălzire în pardoseală şi ce necesită acesta, pentru că sunt tot mai multe persoane care caută astfel de soluţii moderne de încălzire.

Combinând Mesterilocali cu SEO-ul site-ului propriu, prezenţa şi activitatea pe reţelele de socializare şi adăugând la toate servicii de cea mai bună calitate, care să genereze foarte multe recenzii pozitive, vei reuşi cu siguranţă să obţii rezultatele de care ai nevoie pentru a ajunge la clienţii tăi mai uşor.

Articolul precedentIubesti lumea sportului? Iata de ce sa profiti de platformele de pariuri sportive online!
Articolul următorPeste 5 cazuri de infectare la mia de locuitori în Neamț. Situația în regiunea Nord-Est
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.