bcr

BCR nu va avea program cu publicul în unitățile sale teritoriale de retail și în centrele de afaceri corporate, pe 15 august 2013, arată un comunicat al BCR, remis, miercuri, Agerpres. BCR precizează că a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienții băncii. Totodată, va fi asigurată și alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) și a mașinilor multifuncționale (MFM) ce vor fi accesibile 24 de ore din 24, 7 zile din 7.  În această perioadă, deținătorii de carduri BCR vor putea face plăți la oricare dintre comercianții care acceptă carduri, iar serviciul de Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienții BCR au la dispoziție cea mai mare rețea națională de ATM – circa 2.400 de bancomate.  Clienții pot, de asemenea, să accezese non-stop resursele financiare proprii și vor putea să efectueze operațiuni bancare prin serviciul Tranzacții Mobile BCR (apelând *183#), prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apelând gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice rețea națională, disponibil non-stop), prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR, de la orice calculator, accesând 24banking.ro, sau de pe telefonul mobil, utilizând aplicațiile dedicate pentru iPhone și Android.  Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unități BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operațiuni bancare cu și fără numerar.  Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România cu active de peste 16 miliarde euro.

Articolul precedentOdoare și odoruri
Articolul următorStart amânat în Liga a IV-a