reclama autocenter

basf sediu

Ieri, în comuna Dulcești, pe o solă aparținând societății Almos, compania BASF a organizat o amplă acțiune de prezentare a produselor din portofoliul propriu, intitulată „Ziua Câmpului”. La acest eveniment au fost invitați să participe producători de mașini și utilaje agricole, numeroși agricultori din întreg județul, precum și reprezentanți ai instituțiilor județene care își desfășoară activitatea în domeniul agricol și alte oficialități. Trebuie remarcat faptul că, în România de astăzi, fără o bază materială adecvată, nu se poate vorbi de o agricultură performantă. Mai mult decât atât, pe lângă mașinile și utilajele agricole, este nevoie de soluții eficiente pentru combaterea bolilor și dăunătorilor la plante. Cu toate că vremea a fost destul de capricioasă, aproape neprielnică unei manifestări organizate în câmp, cei peste 300 de participanți la eveniment s-au convins, cu ochii lor, ce înseamnă o agricultură de foarte bună calitate. Care, pentru a avea rezultate „ca la carte”, are nevoie, pe lângă investiții  materiale, de încă un ingredient: pasiunea pentru munca în câmp. Atâta vreme cât pui suflet în ceea ce faci, rezultatele nu pot fi decât dintre cele mai bune.

Lider mondial în domeniul chimic

BASF este lider mondial în domeniul chimic. Compania oferă clienților săi sisteme inteligente de soluții și produse complexe. Portofoliul său cuprinde de la substanțe chimice de bază, produse pentru industria materialelor plastice, produse performante, până la produse chimice pentru agricultură, produse de sinteză fină, precum și petrol și gaze. BASF are aproximativ 111.000 de angajati și a realizat vânzari de peste 73.5 miliarde de euro in 2011. În 2010, în România, compania BASF a realizat vânzări de peste 22 milioane de euro. „BASF The Chemical Company are la baza desfășurării activităților sale principiile dezvoltării sustenabile. Cu ajutorul sistemelor de management și al instrumentelor de sustenabilitate, reușim să minimalizăm impactul produselor BASF asupra calității vieții și a mediului înconjurător pe durata întregului ciclu de viață al produsului respectiv. Alături de clienții noștri, avem posibilitatea de a oferi soluții inovatoare, competente și fiabile pentru crearea unor locuințe confortabile și eficiente din punct de vedere energetic, care să facă față atât unui climat rece, cât și unui climat cald, și care să poată fi adaptate diferitelor tipuri de arhitectură”, spun reprezentanții companiei

BASF susține agricultura durabilă

Până în anul 2050, populaţia lumii va creşte de la 7 miliarde la 9 miliarde de oameni. În plus, creşterea producţiei de biodiesel, schimbarea obiceiurilor alimentare, cum ar fi, spre exemplu, creşterea consumului de carne cu 60% în China până în anul 2050, reprezintă factori determinanţi pentru creşterea cererii de produse agricole. Ţinând cont de faptul că suprafaţa ocupată cu terenuri agricole este limitată, provocarea va fi aceea de a creşte productivitatea. În plus, impactul modificărilor climatice impune fermierilor adaptarea practicilor agricole şi a plantelor cultivate la noile condiţii. Consecinţele pot fi deopotrivă pozitive şi negative, în cazurile extreme modificarea nivelului de precipitaţii putând cauza, spre exemplu, inundaţii sau secete masive. Modificările climatice determină, totodată, răspândirea dăunătorilor sau apariţia de noi agenţi patogeni în teritorii nepregătite. La nivel regional, agricultura întâmpină, în plus, provocări specifice fiecărui continent în parte. Spre exemplu, în mod special în Europa şi America de Nord, consumatorii îşi doresc produse accesibile, solicitând în acelaşi timp respectarea unor standarde etice ridicate în procesul de fabricaţie al produselor alimentare.

Protejarea mediului şi responsabilitate socială

Pentru compania BASF, practicarea agriculturii durabile înseamnă combinarea pe termen lung a succesului în afaceri cu protecţia mediului şi responsabilitatea socială. Prin practicarea agriculturii durabile, compania îşi propune să obţină recolte mai mari pe terenurile existente, utilizând mai puţină apă şi energie, asigurând profitabilitatea fermierilor, protejând mediul înconjurător şi îndeplinind aşteptările societăţii şi ale generaţiilor viitoare. Afacerile companiei BASF depind de înţelegerea corectă a necesităţilor fermierilor şi de furnizarea unor soluţii ancorate în realităţile agriculturii de astăzi. BASF integrează rezultatele analizelor efectuate pe tot parcursul procesului de fabricaţie a produselor alimentare în activitatea sa de cercetare – dezvoltare cu scopul de a dezvolta noi tehnologii şi servicii care vor contribui la viitorul agriculturii durabile, se arată pe pagina de internet a companiei.

 almos 01

almos 07

basf logo

Alex SÎRBU

Articolul precedent2013, anul angajărilor în Primăria Roman
Articolul următorRomașcanii, somați să-și schimbe buletinele