Deoarece timpul este extrem de preţios pentru clienţii noştri, reamintim tuturor utilizatorilor persoane fizice că in perioada 17-24 ale lunii (excepţie luna in care se realizează citirea periodică programată si luna anterioară acesteia) au posibilitatea de a transmite indexul autocitit pe contorul de branşament, utilizând aplicaţia Portal Clienţi disponibilă pe site-ul Companiei Judeţene APA SERV SA, www.apaserv.eu.

Platforma on-line Portal Clienţi este disponibila 24 de ore din 24 de ore, 7 zile din 7, iar transmiterea si preluarea on-line a autocitirilor este unul dintre avantajele folosirii acesteia.

Celelalte avantaje oferite prin utilizarea platformei sunt: acces permanent și din orice locație la contul de client, reducerea timpului primirii/vizualizării și plății facturilor, transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.

Plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Portal Clienţi  în maximum 3 zile.

apa serv

Portal Clienţi  poate fi accesat de pe pagina principală a site-ului www.apaserv.eu, apăsând butonul Portal Clienţi. Aici, clientul trebuie să introducă codul de client, o adresă de e-mail validă, cu care clientul se poate loga ulterior şi la care va primi mesajele legate de contul de client și o parolă ce va fi introdusă de două ori pentru ca sistemul să verifice securitatea ei. Totodată, clientul trebuie să fie de acord cu termenii și condițiile pe baza cărora li se pune la dispoziţie acest serviciu modern, rapid şi sigur. Odată înregistrat, clientul se poate autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail și a parolei.

Articolul precedentDeputatul Mugur Cozmanciuc: ”Votul românilor ne arată că își doresc în continuare un președinte responsabil”
Articolul următorL2 Rezultatele etapei a XVI-a * Clasament
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.