0:00

Vreţi locuință de la Primărie? Iată până la ce dată puteţi actualiza dosarele!, ZCH NEWS - sursa ta de informațiiPietrenii care au solicitat locuință de la Primărie trebuie ca, în perioada 25.01.2016 – 11.03.2016, să-și actualizeze dosarele depuse la Primăria Piatra Neamț.

Până pe 11 martie, solicitanții trebuie să prezinte o adeverință de la Direcția de Taxe și Impozite Locale Piatra Neamț, din care să rezulte faptul că solicitantul și soțul/soția nu dețin locuință proprietate. Mai trebuie să depună contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situația în care solicitantul locuiește cu chirie; confirmarea de la Asociația de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală; adeverințe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant, cât și de membrii familiei acestuia.

La dosar mai poate fi anexat orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuință – certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotărâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii etc.

„Menționăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț”, se arată în anunțul făcut public pe site-ul Primăriei Piatra Neamț.

Documentele vor fi depuse la sediul Primăriei Piatra Neamț, camera 20 – la Biroul Gospodărie Comunală și Investiții, în zilele de luni până joi, între orele 8.00-16.30, iar vinerea între orele 8.00-14.00. (Andreea AMARIEI)

Articolul precedentLa Grinţieş continuă jaful pădurilor
Articolul următorA venit primăvara în Piatra-Neamț
ZCH News
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.