Actualizare 7 octombrie: Mol România, prin agenția sa de PR, a transmis următoarea precizare: „Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte. Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu noi.”
Știre inițială: Incidentul care a avut loc pe 5 octombrie la o stație de carburanți din Roman, unde șoferii au cumpărat apă în loc de benzină sau motorină, a intrat în atenția comisarilor de la Protecția Consumatorilor. Instituția a anunțat verificări la stația Mol de pe bulevardul Roman Mușat 21 pentru a evalua amploarea situației și a identifica cauzele care au condus la acest incident.