Pe Facebook-ul Primăriei Roman, dar și pe cel personal al primarului Lucian Micu apar, săptămânal, zeci de postări. Unele sunt felicitări pentru vreo acțiune recentă, altele sunt propuneri, iar altele sunt sesizări și reclamații. Iar pentru a fi credibilă, o instituție trebuie să fie cât mai prezentă în rețea, să dialogheze, să răspundă așadar. Aspectul care apare în cazul în care o instituție răspunde unei sesizări făcute prin intermediul FB, este acela al legalității. Iar în termeni legali sesizarea se face prin adresarea către instituție a unei sesizări înregistrabile, fie că este pe suport material, fie că este online, fie că este direct verbal, care să treacă printr-o registratură cu alte cuvinte, unde să lase o „urmă” pentru a putea fi constatată veridicitatea ei oricând după aceea. Pe lângă asta, prea puține dintre postările de pe FB semnalează probleme de competența primăriei, dar nicio instituție din lumea asta nu agreează să răspundă în termenii „vă informăm că problema sesizată de dumneavoastră nu este de competența noastră. Vă recomandăm să vă adresați la…”
Primăria Roman vs Facebook
0:00