Au fost efectuate, conform planului, următoarele activităţi:
- achiziţionarea materialelor promoţionale cuprinse in bugetul proiectului;
- achiziţionarea materialelor de construcţii necesare lucrărilor de reamenajare a spaţiilor destinate dispeceratului integrat ISU-Ambulanţă Neamţ (recompartimentarea spaţiilor, igienizarea spaţiilor, înlocuirea pardoselilor);
- achiziţionarea materialelor necesare instalaţiilor electrice şi de comunicaţii (prize, cabluri) şi efectuarea lucrărilor tehnice la reţelele aferente;
- efectuarea lucrărilor de modificare, reparaţii şi igienizare la spaţiile în care funcţionează dispeceratul integrat;
- achiziţionarea de mobilier, aparatură electronică, de comunicaţii şi informatică;
- instalarea mobilierului şi a aparaturii achiziţionate.
Pentru realizarea acestui proiect s-au fost implicat 69 de voluntari, majoritatea de la Asociaţia „Salvatorul Nemţean”.
Principalele activităţi de voluntariat derulate au fost:
- organizarea şi desfăşurarea activităţilor pentru promovarea proiectului, începând de la conceperea materilelor promoţionale (mape, flyere, baner, roll.up, steguleţe tricolore) şi până la distribuţia lor cu prilejul diferitelor evenimente derulate în localităţile urbane în care sunt subunităţi;
- solicitarea de oferte şi studierea pieţei pentru achiziţionarea celor mai bune produse şi servicii, în conformitate cu fondurile avute la dispoziţie;
- lucrul efectiv la reamenajarea spaţiilor conform recompartimentărilor propuse (efectuarea de lucrări de zidărie, tencuit, zugrăvit);
- curăţirea spaţiilor după efectuarea lucrărilor de igienizare a lor;
Ne-am bucurat totodată de sprijinul Serviciului de Ambulanţă Judeţean Neamţ, atât prin înţelegerea de care a dat dovadă pentru mutarea personalului în altă locaţie, pe timpul derulării lucrărilor de construcţii, cât şi prin modalitatea în care au înţeles să participe la activităţile de reamenajare a spaţiilor.
Joi, 26.03.2015, începând cu ora 14:00, va avea loc inaugurarea dispeceratului integrat ISU-Ambulanţă Neamţ, la sediul unităţii, str. Cuiejdi nr. 34 / str. Rodnei nr. 2.