„Anul acesta nu avem nicio șansă să obținem acreditarea și am amânat ca să o obținem anul viitor. Nu suntem pregătiți, din păcate. Acreditarea presupune dotări materiale importante , plus că taxa este foarte mare, în jur de 600 de milioane lei vechi. Măcar dacă o plătim să o plătim cu folos. Mai bine de acești bani cumpărăm ceva pentru spital. Încerc să îmi fac treaba cum știu mai bine. Am o deviză: întâi pacientul, apoi spitalul și după aceea personalul”, ne-a declarat noul manager.
Și consilierul PSD, Vasile Dron, membru în Consiliul de Administrație al spitalului e de părere că acreditarea trebuie amânată pentru la anul: „E indicat să amânăm acreditarea până la anul pentru că e nevoie de multe investiții. Trebuie să reabilităm niște pavilioane, trebuie să aducem centralele termice și trebuie făcute achiziții de aparatură medicală”.
Primarul Daniel Harpa ne-a confirmat faptul că își dorește ca noul manager interimar dr. Mihaela Antohi, care l-a înlocuit pe dr. Florin Apostoae să rămână pe funcție până în 2016, eventual chiar până după alegerile locale.
„Doamna doctor Antohi este o profesionistă cu calități umane inconstestabile. Îmi doresc să rămână tot dânsa manager, pentru că în spital s-a instaurat liniștea și bunul mers al activității. Primăria, în special, eu, personal, voi fi alături de spital și voi sprijini orice inițiativă a doamnei doctor”, ne-a spus edilul.
Dr. Mihaela Antohi este medic specialist în boli interne și a mai fost manager al spitalului din Târgu-Neamț în perioada 2005-2009. Dr. Antohi l-a înlocuit pe fostul manager Florin Apostoae, în luna ianuarie a acestui an, după ce primarul Daniel Harpa i-a cerut demisia celui din urmă, ca urmare a lipsei de comunicare și transparență. (C.T. STURZU)