- 60% din produsele analizate au menționat pe eticheta valoarea carbohidraților, aceștia sunt în valoare de minim 97,7g și maxim 100g.
- niciunul dintre produsele analizate nu conține E-uri.
- 53,3% din totalul produselor analizate au specificat pe ambalaj valoarea proteinelor raportat la 100 g, acestea variază între 0g si 0.5g.
- 93,3% au specificat pe ambalaj valoarea energetică situată în intervalul 391- 406 kcal/100g.
- 40% din totalul produselor analizate au specificat pe etichetă ingredientele.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor și serviciilor comercializate pe piața românească, derulat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons în cadrul consorțiului I.C.R.T. – International Consumer Research&Testing pentru produse și servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetățeanului consumator să fie făcută în cunoștință de cauză.
Rezultatele integrale ale studiului pot fi accesate aici: http://www.teste-comparative.ro/stiri/0/135-Studiul-asupra-zaharului-brun-de-pe-piata-romaneasca.html