0:00

Un autoturism a intrat sub remorca unui TIR și două persoane și-au pierdut viața. Accidentul s-a petrecut la ora 11, în intersecția de la Căciulești. La locul accidentului s-au dus 14 subofițeri și 2 ofițeri de la ISU Neamț, cu mașina de descarcerare și o ambulanță SMURD. Autoturismul a fost scos de sub TIR, dar ambii ocupanți erau decedați. TIR-ul este înmatriculat în Suceava și, se pare, că a traversat intersecția fără să acorde prioritate autoturismului. În mașină erau doi tineri cu vârste între 25 și 30 de ani, care au fost, practic, zdrobiți în urma impactului.

ACTUALIZARE:

Polițiștii au stabilit că TIR-ul era condus de un sucevean în vârstă de 49 de ani, care circula în direcția Roznov – Girov și nu a acordat prioritate autoturismului, condus de un tânăr de 19 ani, din Roman, care rula dinspre Piatra Neamț spre Roman.

Pasagerul din autoturism avea 20 de ani și era tot romașcan.

Șoferul de TIR a fost testat și a rezultat că nu consumase alcool. El va fi cercetat pentru ucidere din culpă.

Articolul precedentAtenție, se asfaltează!
Articolul următorCod galben de ploi și furtuni!
Stiri din Neamt, Bacau, Suceava, Iasi, Botosani, Vaslui. Primul ziar regional din regiunea Nord Est.

10 COMENTARII

  1. Nu vorbiti prostii, am trecut prin intersectie inainte de a ajunge descarcerarea si restul… Tirul era exact in mijlocul intersectiei, dar oare ce viteza avea autoturismul de a intrat tot sub camion si mai ales sa mute vagonul de partea din spate. Si asta in conditiile in care limitarea de viteza este de 50km/h (in afara faptului ca e localitate). Nu mai scoateti soferul tir-ului vinovat, caci oricat te-ai asigura, daca vine o racheta, ca asta nu ai timp sa faci multe manevre.

    • Ai permis Catalin? Uita-te atent pe filmare si observi mai in detaliu ca soferul tirului nu opreste, el avand indicatorul STOP si nu cedeaza trecerea sau drum cu prioritate. Si tanarul intr-adevar avea viteza, dar vinovatul se vede! Seara buna.

  2. A aparut si filmarea de la o camera de supraveghere din zona: se vede clar ca tir-ul patrunde in intersectie fara sa opreasca sa se asigure (are STOP acolo, nicidecum cedeaza trecerea)!
    E drept ca si masina tinerilor avea viteza excesiva si nu se observa intentie de franare (clar ca e vorba de neatentie si lipsa de experienta), dar intr-un final au pierit doi tineri, intr-o intersectie in care domnul presedinte de CJ Ionel Arsene a jurat ca nu se vor mai produce catastrofe dupa modificarile constructive ale intersectiei!
    Chiar nu se poate face un sens giratoriu?

  3. Am trecut pe acolo si eu. In urma autoturismului nu era nici o urma de frana ramasa pe asfalt. Era un opel vectra din anul 1980. Presupun ca nici nu functiona sistemul de franare la autoturism.

  4. Nu trebuie sens giratoriu pasarela de trecere peste drumul ce vine de la roznov si cel de la dobreni cu iesiri intrari pt roznov dobreni pneamt roman dar cine sa gandeasca bani de unde sunt pt alte prosti dar ….nimeni nu gandeste decat sensuri la cate au fost acolo se puteau gandi la o pasarela pod dar proectanti nu mai sunt in tara cum era zona 1 mai regiment inainte dupa89 asa ar trebui si acolo facut ceva de genul dar………

  5. Cand s a asigurat soferul de tir, banuiesc ca nu a apreciat viteza mare a Opelului.De la intrare in in tersectie la impact sunt 3, 5 secunde.Un sofer cu experiență se salva.O masina veche nu te ajuta la astfel de situatii.Amandoi sunt vinovati, parerea mea, insa legea este clara, omor din culpa.

  6. In filmare se vede ca la 3 secunde după ce pătrunde tirul in intersecție se izbește opelul. Din intersecție si pana in vârful pantei (punctul pana unde este vizibilitate pe drumul P.Neamt – Girov) sunt peste 600 metri. Sa presupunem ca soferul de tir nu a vazut opelul pentru ca era dincolo de deal si a aparut brusc. Pentru a parcurge cei 600 de metri, opelul trebuia sa se deplaseze cu 200m/secundă, adică 720 km/ora.Imposibil! Deci: neacordare de prioritate! În plus, la Stop opresti, scrie clar in regulament. Nu interpretezi semnificatia la libera alegere in funcție de viteza celorlalti participanți la trafic. Dar soferii de tir conduc (cu mici excepții) „golaneste”, ca ei nu patesc nimic la impactul cu un automobil.

  7. Bine ca politia rutiera sta cu radarul neinscriptionat si 2 echipaje la Banha si alte zone „amendabile” in loc sa faca preventie si sa salveze vieti la respectiva intersectie !!! Chiar nu pot sta acolo cu girofarul sa incetineasca cei care intra in intersectie ???

Comentariile sunt închise.